Makkelijk bestellen - Snelle bezorging - verzamel bonus maaltijden

Veelgestelde vragen

 

Du har spørgsmålene - vi har svarene

Hieronder volgt een lijstje van de meest gestelde vragen bij Hungry.nl. We blijven deze constant updaten, maar natuurlijk kan het ook zijn dat je jouw vraag er niet bij ziet staan. Neem gerust contact met ons op via e-mail of telefoon! Contact informatie vind je hier.

 

Bestellen

Ik heb mijn bestelling vooraf betaald, maar nooit ontvangen. Hoe kan ik mijn geld terug ontvangen?

 

Loyalty stempels en gratis maaltijd

 

  • Is het veilig om online te bestellen?

Absoluut! Wij werken samen met een ervaren payment provider, die al onze online betalingen regelt. Al je betalingsgegevens worden beschermd door verontwikkelde technologie, zodat deze informatie niet door derden kan worden achterhaald. Meer informatie over veilig betalen, vind je in onze Terms & Conditions, Privacy Policy & Cookie Policy.

↑ Ga terug naar de bovenkant van de pagina

 

  • Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?

Helaas is het niet mogelijk telefonisch een bestelling te plaatsen. Wij geloven er namelijk in dat het plaatsen van een bestelling via het internet de beste manier is om eten te bestellen. Het zou zonde zijn om een telefoongesprek aan dit snelle proces toe te voegen! Wij weten zeker dat je ervaring veel beter zal zijn door via onze website of mobiele apps een bestelling te plaatsen.

↑ Ga terug naar de bovenkant van de pagina

 

  • Hoe kan ik mijn kortingsvoucher toevoegen?

Allereerst is het belangrijk om te weten dat je een kortingsvoucher niet kunt gebruiken wanneer je je bestelling contant wilt betalen. Alle vouchers/codes moeten worden ingevuld bij checkout in het vakje ‘Voeg kortingscode toe’. Daarna klik je op ‘Check code’ om de code te checken. Wanneer je een kortingscode gebruikt bij je bestelling, is het belangrijk dat je al je persoonlijke gegevens juist hebt ingevoerd - anders kan het zijn dat het systeem een error geeft. Sommige codes werken daarnaast maar eenmalig of alleen bij nieuwe consumenten. Zorg er dus voor dat je altijd de Terms & Conditions checkt voordat je een bepaalde kortingscode gebruikt.

↑ Ga terug naar de bovenkant van de pagina

 

  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je hebt verschillende mogelijkheden waaruit je kunt kiezen. Je kunt betalen via iDeal, creditcard ( VISA, Mastercard), Bitcoin of natuurlijk gewoon met geld betalen aan de bezorger. Let erop dat je bij de bezorger kunt pinnen.

↑ Ga terug naar de bovenkant van de pagina

 

  • Is het mogelijk Paypal als betaalmethode te gebruiken?

Nee, dat is helaas niet mogelijk.

↑ Ga  terug naar de bovenkant van de pagina

 

  • Hoe wordt mijn bestelling doorgestuurd naar het restaurant?

Onze restaurants ontvangen een notificatie wanneer jij je bestelling hebt geplaatst. Zij zullen je bestelling zo snel mogelijk accepteren in het systeem om deze vervolgens klaar te maken en aan je te leveren - een geheel stress-vrij proces voor jou dus!

↑ Ga terug naar de bovenkant van de pagina

 

  • Ik wil mijn bestelling graag annuleren - hoe werkt dat?

Bij het online bestellen van eten, is timing erg belangrijk! Wanneer je meteen na het plaatsen van je bestelling contact opneemt met ons of het restaurant, dan is het misschien nog mogelijk de bestelling te annuleren. Het kan echter voorkomen dat het restaurant de bestelling reeds klaar heeft en deze onderweg is - in dit geval is het helaas niet mogelijk de bestelling te annuleren.

↑ Ga terug naar de bovenkant van de pagina

 

  • Ik wil mijn bestelling graag wijzigen - hoe werkt dat?

De snelste manier om een wijziging door te geven is door direct contact op te nemen met het restaurant waar je hebt besteld. Wanneer je eenmaal een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een sms waarin het telefoonnummer van het betreffende restaurant in staat. Natuurlijk mag je ook contact met ons opnemen, maar ook wij zullen dan weer contact met het restaurant moeten opnemen - dit kan het proces dus iets vertragen.

Ga terug naar de bovenkant van de pagina

 

    • Ik heb iets anders ontvangen dan ik heb besteld, wat nu?

Wanneer je iets anders hebt ontvangen dan je hebt besteld, kun je het beste eerst contact opnemen met het restaurant waar je hebt besteld, zodat zij het kunnen oplossen en je alsnog de juiste bestelling kunnen leveren. Zij zijn namelijk verantwoordelijk voor de bereiding en de levering van je bestelling. Wanneer de producten niet meer op voorraad zijn en je al hebt betaald, dan kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen het dan nagaan met het restaurant en je het bedrag terugstorten.

Ga terug naar de bovenkant van de pagina

 

  • Ik heb een bestelling geplaatst, maar deze is nooit geleverd, wat nu?

Er kunnen twee redenen zijn waarom je bestelling niet is geleverd:

  1. Het kan zijn dat je bestelling is geaccepteerd, maar het restaurant je bestelling niet heeft bezorgd. Het kan zijn dat je order is kwijtgeraakt of om een andere reden niet geleverd is. Het beste wat je kunt doen, is contact opnemen met het betreffende restaurant, daar zij verantwoordelijk zijn voor de levering van je bestelling. We raden je ook aan even een e-mail naar ons te sturen, zodat we kunnen achterhalen wat de reden was dat je bestelling niet is geleverd.

  2. Het kan zijn dat het restaurant niet heeft gereageerd op je bestelling en om die reden hebben we je bestelling geanulleerd. We zullen altijd eerst contact met je opnemen, voordat we je een e-mail sturen met het bericht dat je bestelling is geanulleerd. Daarom is het erg belangrijk dat je altijd een juist telefoonnummer en e-mailadres invult tijdens bestellen.

 

  • Ik heb mijn bestelling vooraf betaald, maar nooit ontvangen. Hoe kan ik mijn geld terug ontvangen?

Wanneer er iets fout gaat bij je bestelling raden we je aan contact op te nemen met onze klantenservice. We zullen dan nagaan wat er precies mis is gegaan en regelen dat je je geld terug ontvangt. Wanneer we je geld terugstorten op je rekening, kan het maximaal zeven werkdagen duren voordat het bedrag op je rekening staat. Helaas, hebben we geen invloed op deze tijd, daar sommige banken vertraagde processsen hebben. Meestal echter, heb je het bedrag gewoon weer binnen één werkdag op je rekening!

↑ Ga terug naar de bovenkant van de pagina

 

  • Mijn bestelling is enorm vertraagd, wat nu?

Wanneer de levering van je bestelling is vertraagd, raden we je aan direct contact op te nemen met het betreffende restaurant. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen met ons, dan zullen wij kijken of we het kunnen oplossen voor je.

↑ Ga terug naar de bovenkant van de pagina

 

  • Ik ben niet tevreden over de kwaliteit van het eten. Is het mogelijk mijn geld terug te krijgen?

Het kan helaas voorkomen dat een maaltijd niet voldoet aan de kwaliteitseisen die we stellen. We horen het dan ook graag als je niet helemaal tevreden bent met de kwaliteit van het eten dat je besteld hebt. Op deze manier kunnen we het betreffende restaurant informeren over jouw ervaring en jou in het vervolg een betere kwaliteit bieden. We werken erg hard om de standaarden zo hoog mogelijk te houden, zodat jij altijd een heerlijke maaltijd hebt! Wanneer je een klacht hebt, stuur dan binnen 24 uur na je bestelling een email met alle details over je bestelling ( naam restaurant & ordernummer). Ook kun je je klacht telefonisch doorgeven op 020 261 1367.

↑ Ga terug naar de bovenkant van de pagina

 

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kan ik mijn wachtwoord opvragen/resetten?

Om je wachtwoord te resetten ga je naar ‘Log in’. Hier klik je vervolgens op ‘wachtwoord vergeten’. Je zult dan een e-mail ontvangen met instructies hoe je je wachtwoord kunt wijzigen.

↑ Ga terug naar de bovenkant van de pagina

 

  • Wanneer ontvang ik een loyalty stempel?

Loyalty stempels zijn onze manier om jou te belonen voor het feit dat je vaker bij ons bestelt. Je verdient een stempel wanneer je een bestelling plaatst via Hungry.nl. Per bestelling ontvang je een stempel en deze wordt geregistreerd bij het restaurant waarbij je hebt besteld. Wanneer je naar de restaurant pagina gaat van het restaurant waarbij je hebt besteld, dan zul je je Loyalty stempel bovenaan de pagina zien. Je kunt stempels verzamelen bij zoveel restaurants als je wilt, maar je zult pas een gratis maaltijd ontvangen wanneer je 10 stempels hebt verzameld bij één specifiek restaurant. LET OP! Stempels gelden alleen voor het e-mailadres waarmee wordt besteld. Het is dan ook niet mogelijk de stempels van meerdere email accounts te koppelen.

↑ Ga terug naar de bovenkant van de pagina

 

  • Hoe lang zijn mijn stempels geldig?

Een stempel blijft geldig tot 6 maanden na de orderdatum. Wanneer een stempel niet langer geldig is, zal deze automatisch worden verwijderd van je stempelkaart bij het betreffende restaurant.

↑ Ga terug naar de bovenkant van de pagina

 

  • Hoeveel stempels heb ik nodig om een gratis maaltijd te ontvangen?

Om een gratis maaltijd te ontvangen, heb je 10 stempels nodig. Wanneer je je 10e stempel hebt ontvangen, kun je je ‘gratis maaltijd voucher’ automatisch gebruiken bij je volgende bestelling bij het betreffende restaurant.

↑ Ga terug naar de bovenkant van de pagina

 

  • Verlies ik mijn stempel als mijn bestelling wordt afgewezen?

Ja, de stempels zijn alleen geldig bij geaccepteerde orders.

↑ Ga terug naar de bovenkant van de pagina

 

  • Hoe ontvang ik mijn gratis maaltijd?

Wanneer je een gratis maaltijd hebt verdiend, wordt dit automatisch berekend. Dit zie je terug in het betaaloverzicht. Let erop dat alleen de maaltijd gratis is en je eventuele bezorgkosten nog wel moet betalen.

↑ Ga terug naar de bovenkant van de pagina

 

  • Hoeveel kan ik uitgeven aan mijn gratis maaltijd?

De waarde van de ‘gratis maaltijd voucher’ wordt berekend door het gemiddelde van alle tien voorgaande bestellingen bij het betreffende restaurant te nemen. Wanneer je dus tien keer een bestelling hebt geplaatst voor €20,-, betekent dit dat je gratis maaltijd ook een waarde van €20,- mag hebben.

↑ Ga terug naar de bovenkant van de pagina

 

  • Wat als mijn orderwaarde hoger is dan de waarde van de gratis maaltijd?

Wanneer je orderwaarde hoger is dan de waarde van de gratis maaltijd, dan kun je het verschil betalen met één van onze betaalmethodes. Wanneer een bedrag overhoudt van de ‘gratis maaltijd voucher’, gaat dit overgebleven bedrag helaas verloren.

↑ Ga terug naar de bovenkant van de pagina

 

  • Wat gebeurt er met mijn Loyalty stempels wanneer een restaurant sluit?

Wanneer een restaurant sluit, zullen de stempels die je hebt verdiend bij dat restaurant helaas ook verloren gaan. Het betreft namelijk een spaaractie bij dat betreffende restaurant. We hopen hierbij op je begrip, maar mocht je hierover toch nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

↑ Ga terug naar de bovenkant van de pagina

 

  • Kan ik mijn stempels inwisselen voor geld?

Nee, het is helaas niet mogelijk je stempels in te wisselen voor geld. De stempels zelf vertegenwoordigen geen geld - het is puur om te laten zien hoe ver je bent met het sparen voor een gratis maaltijd :)

↑ Ga terug naar de bovenkant van de pagina

 

  • Kan ik mijn gratis maaltijd inwisselen voor geld?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. De voucher voor een gratis maaltijd is helaas alleen te gebruiken om je gratis maaltijd te claimen bij het betreffende restaurant. Wanneer je je gratis maaltijd annuleert, zul je simpelweg weer gebruik kunnen maken van de voucher bij je volgende bestelling bij het betreffende restaurant. Je zult in geen geval geld terug ontvangen bij een gratis maaltijd.

↑ Ga terug naar de bovenkant van de pagina

 

*Note bene: Onze werknemers zijn erin getrained om onze restaurants en consumenten op een snelle, efficiënte en bovenal vriendelijke manier te helpen. Hoewel we begrijpen dat sommige kwesties erg vervelend en frustrerend kunnen zijn, toch tolereren we het niet wanneer onze werknemers worden benaderd op een onbeleefde of aggresieve manier. We vragen je dan ook om je klachten en vragen op een rustige en duidelijke manier te communiceren. Dankje!

 

 
Heb je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Neem dan gerust contact met ons op, dan zullen wij je helpen! Klik hier voor onze contact informatie.

© Copyright 2017 Hungry Netherlands B.V.
Singel 66 - 1015 AC Amsterdam
KvK 63536285
Tel: 020 261 1367
info@hungry.nl.